Didn't find what you were looking for?

New post
Bungie Answered

Bungie fix your servers or no one will want to play the game

Just got forcibly disconnected from the game due to error code W:8:00002EE2 and lost 1 gold channel rifle attachment and 1 gold leg implant. I was playing on outpost and on the way to exfil and just got kicked and couldn't reconnect. Was not my internet as that was the first thing I checked. Let me attach screenshots to this post. Absolutely disgusting, I want my items refunded from the run. 

-1

Comments

1 comment
  • Official comment

    Hello,

    Thank you for reporting this. I'm sorry to hear you were disconnected from the game with an error W:8:00002EE2. Our team is aware of a recent rise in these reports and is currently working on identifying the cause. We apologize for the inconvenience this has caused in the meantime.

    Support is unable to restore any lost loot, and any refunds that can be offered are handled automatically by the game systems, not manually through Support.

Please sign in to leave a comment.